انا مظلوم حسين

اي ز صولت لا فتي الا علي در شأن تو ؛ ( خطاب به حضرت زينب کبري است سلام الله عليها و روحي فداها )

مي‎برد شمر از سرت معجر ، فکيف تصبحون؟ ( معجر: روسري، فکيف تصبحون : شما را چه می شود ؟! )

آل بو سفيان به عزت، في بيوت آمنين ... ( در خانه‎هايشان در امنيت به سر مي‎برند )

آل ما دور از وطن، يا ليت قوم يعلمون ...! ( کاش اين قوم مي‎دانستند )


انعم الله علينا برسول مدني ... ( خداوند به واسطه رسولي مدني بر ما نعمت روا داشته )

هو جدّي، و ابي و واسط الکون عليّ ؛ ( که آن پيغمبر جد من است. و علي پدر من واسطه وجود جهانیان است )

خيرة الله من الخلق أبي؛ (پدرم علي بهترين خلق خداوند...)

بعد جدي، فأنا ابن الخيرتين ؛ (... پس از پيغمبر است. و من فرزند آن دو برگزيده هستم)

فضة قد خلصت من ذهب ؛ ( من نقره‎اي هستم که از طلا بيرون آمده است )

فأنا الفضه و ابن الذهبين ؛ ( پس من نقره‎ام و فرزند دو طلا "حضرت رسول اکرم و امام علي عليهمالسلام" )

ذهب ٌمن ذهب ٍ في ذهب ٍ ؛ ( طلايي از طلا و در طلا )

و لجينٌ في لجين ٍ في لجين ٍ ؛ ( و نقره‎اي در نقره اندر نقره )


أنا مظلوم حسين

أنا محروم حسين


لم يا قوم تريدون ببغي و فساد؟ ( اي قوم چرا خواستار بغي و فساد هستيد؟ )

لم تسعون بقتلي بلجاج و عناد؟ ( و چرا از روي اصرار و دشمني سعي در قتل من داريد؟ )

لیس والله سوانا خلف بعد النبی(ص) !  ( قسم به خداوند که غیر از ما کسي جانشين پس از پيغمبر(ص) نيست )

فرض الله علی طاعتنا کل عباد ! ( و خداوند اطاعت کردن از ما را بر همه بندگان واجب نموده )


انا مظلوم حسین

انا محروم حسین


عجبا وا عجبا امت کفار که يک سر

چشم پوشيده ز حق نمک آل پيمبر (ص)

و ستجزون من الله اذا قام قيامة ! (و به زودي حين قيام قيامت، جزاي خود را از طرف خداوند خواهيد ديد)


أنا مظلوم حسين

أنا محروم حسين


عجبا وا عجبا امت کفار که يک سر

چشم پوشيده ز حق نمک آل پيمبر (ص)

همه در ريختن خون من آن بي کس و ياور

شده آماده و بگرفته به کف نيزه و خنجر

و ستجزون من الله اذا قام قيامة ! ( و به زودي هنگام برپایی قيامت، جزاي خود را از طرف خداوند خواهيد ديد )


لم يا قوم تريدون ببغي و فساد؟ ( اي قوم چرا خواستار بغي و فساد هستيد؟ )

لم تسعون بقتلي بلجاج و عناد؟ ( و چرا از روي اصرار و دشمني سعي در قتل من داريد؟ )

لیس والله سوانا خلف بعد النبی(ص) !  ( قسم به خداوند که غیر از ما کسي جانشين پس از پيغمبر(ص) نيست )

فرض الله علی طاعتنا کل عباد ! ( و خداوند اطاعت کردن از ما را بر همه بندگان واجب نموده )



من له جدّ کجدّی فی الوری ؟ ( چه کسي در عالم، پدربزرگي مانند پدربزرگ من دارد؟ )

او کشیخی فانا ابن العلمین  ؟ ( يا پدري چون پدر من دارد؟ پس من فرزند دو نشانه بزرگ و سالار هستم )

فاطم الزهرا امّی ، و ابی (علیهما السلام)  ( فاطمه زهرا مادرم هست و پدرم کسي است که...)

قاصم الکفر ببدر و حنین ! (... کمر کفر را در بدر و حنين شکست )



عبدالله غلاما یافعاً ( و پدرم - علي- در حالي که نوجواني بود خداوند را پرستش مي‎کرد )

و قریش یعبدون الوثنین ! ( در حالي که قريشيان آن دو بت را مي‎پرستيدند )

یعبدون اللات و العزی معاً ( آنها لات و عزي را با هم مي‎پرستيدند )


و علیّ (ع)  کان صلّی القبلتین !

(در حالي که پدرم - علي- بر هر دو قبله - مکه و قدس - نماز گزارده بود)


و ابی شمسٌ امّی قمر ( پدر من خورشيد است و مادرم ماه )

فانا الکوکب و ابن القمرین ! ( و من ستاره و فرزند دو ماه و خورشيد )


انا مظلوم حسین

انا محروم حسین


چیست تقصیر من ای قوم که امروز ، جهانی

شده آماده به قتلم همه با تیغ و سنانی ؟

در شما نیست ز اسلام نه نامی و نشانی


انا عطشان و قد احرق نطقی و لسانی!  ( عطش مرا فرا گرفته و کلام و زبانم آتش گرفته )

انا ظمئان و قد احرق قلبی و فوادی! ( تشنه هستم و قلب و سينه‎ام سوخته است ) 


انا مظلوم حسین

انا محروم حسین


زیر خنجر شه لب تشنه حسین گفت:

تو ای شمر ستمکار!

تو ای ملحد مکار!

تو ای کافر غدار!


اگر من نشناسی ، بگویم بشناسی

حسینم و ضیاء القمرین ام ،  قتیل الودجین ام ( من حسينم، نور خورشيد و ماه هستم و کشته شده و دو رگ گردن بريده )

امام الحرمین ام انا الفضّة وابن الذهبین ام ( پيشواي حرمين مکه و مدينه‎ام، منم نقره و فرزند دو طلا - علي و فاطمه سلام الله عليهما -)


انا مظلوم حسین

انا محروم حسین


منم شهپر جبریل منم آیه تطهیر

منم نخله خوبان

منم زاده زهرا

منم عرش و منم فرش

منم کرسی و لوح و قلم و باعث ایجاد دو عالم

انا مظلوم حسین

انا محروم حسین

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 فروردين 1394برچسب:, | 15:27 | نویسنده : *$(I'm Persian)$* |